Onsdag

Heello.
Idag kommer det nog bli en bra dag. Planerna är att väcka & köra minstingen till skolan och därefter är jag ledig till kl 2 ungefär. Då ska jag ta bilen till en verkstad där de ska byta ut ett däck och sedan åker jag direkt till IKEA för att träffa Bobi & kanske någon mer där. Hon ville ju så gärna se Invars verk. Därfter blir det nog lite annan shopping med innan jag åker & hämtar upp pojkarna igen.
Det kommer upp bilder från helgen senare, oorkade verkligen inte igår.

Pusssss




Till Emma som kommenterade mitt förra inlägg, Va roligt att du fått en matchning här i frisco! För än så länge är jag den ända aupairen här vad jag vet! Skulle verligen va kul att ha någon lite närmare! Vad är det för familj, har dom ringt än? Ska försöka lägga upp lite bilder härifrån snart! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Familjen heter Reynolds och har trillingar på två år. Jag pratade med mamman igår och ska även prata med henne ikväll. Det känns bra. Om det blir den här familjen kommer jag till Frisco i slutet av Februari. Kul att det finns en annan svensk i området:)

2010-01-20 @ 17:48:11
URL: http://gunnarssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0