Ny vecka

Heej :)

Helgen har varit riktigt bra, i lördags träffade jag Sara, en svensk aupair. Vi åkte till mallet här i Frisco men shoppade ingenting, gick knappt ens in i affärerna. Vi gick bara runt & pratade & delade på en krämig kanelbulle. Sedan träffade vi Frida, som också är från sverige. Hon har varit aupair men ska börja plugga nu ist! Vi åkte & spelade biljard & åt litegrann. Det var mycket roligt att träffa dom, riktigt trevliga tjejer :) Vart skönt att prata svenska igen också. Däremot gjorde det att jag svarade på svenska i affärerna eller när folk frågade saker med :P haha. På kvällen trodde jag att jag skulle jobba några timmar, men det skulle jag visst inte sen. Men vi åkte i alla fall & skaffade mig en telefon! Så om ni inte har nummret kommentera så skickar jag det till er!

Igår träffade jag Lisa först i Plano, sen åkte vi & hämtade upp sjusovaren Bobi. Vi skulle till ett mall inne i Dallas som heter Northbrook tror jag? Där träffade vi två andra aupairer från vårat område. Vi shoppade en stund, hittade en sjuukt snygg skinnjacka på forever 21 som jag var tvungen att köpa! Lägger upp en bild på den senare. Runt kl 6 åkte vi ner till downtown dallas för att hitta nått ställe att äta på. Måste säga att Dallas var lite av en besvikelse. okej, jag visste ju innan att det inte var nått spec så men det fanns istortsätt ingenting där. Det var mest bara gammalt & skabbigt. Men min värdmamma sa att det är finare i uptown Dallas. Får väl utforska det en annan gång. Vi åt iaf på TGI Fridays, mycket gott & trevligt.

Nästa helg är det första aupairmötet, ser fram emot det massa! Ska bli kul att träffa alla aupairer, då ska vi till hard rock cafe inne i Dallas. kanske är det bättre i dagsljus? Vi ska också till IKEA nångång nästa helg, ska visa tjejerna som aldrig varit på IKEA innan :P haha

Nu ska jag äta nått smidigt & sedan åka till Target innan jag hämtar upp pojkarna!
Jag ska lägga upp bilderna från dallas & lite annat ikväll eller nått!
Ha det braaa, Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Många köpcentrum blir det!

2010-01-12 @ 21:12:42
Postat av: Farmor.

När får vi se din jacka?

2010-01-13 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0