New York, del 1

Härlig amerikansk frukost


Sandra, Sara & jag när vi fortfarande var kvar i lektionssalen

På bussen in till New York

Bron in till Manhattan, vakter kom in i bussen & sa till att man inte fick ta bilder över bron. De var rädda att vi skulle sälja bilderna till Al Quida.

Manhattan !

Enorm snöflinga över 5th Avenue. Nån välgörenshetsgrej

Utanför Top of the Rock. Bobi, Kaitlin, Sara & Sandra.


Hiss upp till Top of the Rock, lilla Sara var svinrädd men det gick fort upp!

These lights will inspire you, here in the New York

New York by night - Empire State Building


Mer bilder senare, har hur många som helst att visa. Vissa bättre än andra
Nu ska jag gå & leka lite med pojkarna små♥


Kommentarer
Postat av: Emma Mårtenfis

Åh va härligt de ser ut!! är såå avis!! <3

2010-01-02 @ 20:32:03
Postat av: Sandra

Sv: Erica(Kanada) och Caitlin(Australien), fast jag är för lat. Haha, ingen vet vart min lathet kommer ifrån.

2010-01-02 @ 22:14:23
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: al qaida (Pappa)

Hur många vakter var det?

2010-01-02 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0