Jag har det bra!

Idag när pojkarna var i skolan var jag runt lite här & var. Bland annat i Allen för kolla i några outlet affärer. Inget spec alls så det var mest slöseri med tid. Sen åkte jag tll mallet & shoppade lite. Köpte en t-shirt, nått tunika liknade & leggings på Forever. Jag köpte äntligen nya skor också!! Behövdes då dom jag hade med mig är aldeless för varma & mina tygskor hade tydligen gått sönder? Blev ett par vita converse iaf, kan liksom inte bli fel! :)

Sen köpte jag med mig mat hem & satte mig vid poolen för att äta & läsa lite. Kändes ju heeelt okej om man säger så! ;) det fick mig att tänka tillbaka på dom dagarna i skolan på våren precis när det blivit lite varmare & man går ut & sätter sig på bänkarna så fort man får chansen! När man blundade kunde man lika gärna tro att man var utanför ED igen. haha, dock var ju den tiden snarare april/maj. Att uppleva det i Januari känns lyxigt!








Det var allt för mig ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi har det bra i det här landet alltså <3 Snart kommer jag! :)

2010-01-26 @ 07:46:54
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad bra med pool. Da vet jag vart jag kommer hanga sen :D

2010-01-26 @ 20:49:23
URL: http://saraviklund.devote.se
Postat av: Caroline

Åh, det ser ju helt underbart ut ! Jag är så himla trött på snön här hemma :P Hon är söt den där Amanda ;) <3

2010-01-26 @ 21:52:52
Postat av: Pappa

Stackare, ingen snö!

2010-01-27 @ 13:39:04
Postat av: Sebastian Berg

Inte dåligt! Själva sitter vi i meterdjup snö och femton minusgrader. Ta hand om dig plutten.

2010-01-29 @ 01:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0