Fredagskväll

Nu sitter jag här på mitt rum, så otroligt mätt efter en middag på cheesecake factory! Kan knappt röra på mig känns det som, ändå har jag ca hälften kvar.. Det var jag, johanna & Sara som var & åt, tänkte att vi skulle gå på bio efteråt men inga gick som väckte vårat intresse så vi sket i det. Eftersom vi inte kunde komma på nått annat att göra, vilket är rätt sjukt med tanke på vilket land vi är i, så bestämde vi oss för att åka hem istället. Var nog ett rätt bra val, känner att jag faller ihop av trötthet snart. Ska bli såå skönt att sova ut !

Annars har dagen varit helt okej! Skypade med släkten idag, eller iallafall delar av den. Om hade samlats för att fira min kusin som tog sin examen idag! Grattis igen Becca! :)
Vädret har också varit helt otroligt, jag & minstingen var ute i trädgården & spelade lite basket bland annat. & inte behöver man jacka inte. shorts & tshirt duger bra ! Har jag sagt att jag gilla't? ;)

Och nu till det bästa av allt ! Min älskade Frida kommer hit till Dallas om mindre än en MÅNAD!! :D Var nästan så glad så jag började lipa innan idag när jag pratade med henne om att det var okej att hon kommer för min familj! Datumet är inte helt 100 än men troligtvis blir det 18-21 februari. LÄNGTAN
Denna underbara nyhet får avsluta inlägget!
Pusss


TuttiFrutti, snart ute på nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Tack tack!! Det va jättekul att prata med dig!!

2010-01-23 @ 12:40:10
Postat av: Frida

åhhhhh jag gråter av lycka! Fy fan vad jag saknar dig och gud vilken känsla det kommer bli att träffa dig!

2010-01-25 @ 05:03:36
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0