Första dagen efter lovet

Heej!
Idag var första dagen efter jullovet så det betydde första riktiga jobbdagen! Eller aah, inte riktigt. Nicole är ju fortfarande här så hon har visat mig alla grejer idag. Följde med och lämnade av äldsta pojken vid skolan & sen hem igen & väcka minstingen & skjutsa honom till förskola. Efter det var vi lediga i några timmar så då urättade vi massa ärenden. Handlade, letade lite efter en mobil till mig, var på the postoffice & gick till banken & skaffade ett bankkonto till mig. Ska få mitt kort om några dagar & sen blir det så smidigt! Nu måste jag bara fixa nått till min mobil så jag kan ringa, ett social security number, ett amerikanskt körkort & anmäla mig till ett college! :) haha
Mellan 2 & 3 hämtade vi upp båda två & åkte hem & lekte lite & lagade lite mat. Sedan kom min hostmum hem vid halv 7 & då slutade vi ! Heelt okej dag! Fick förresten köra för första gången idag! Det var så kul, jag älskar bilen! & alla radiostationer, finns nått för alla musiksmaker !

Jag har även hunnit med att skypa med Elli, Angie, Malin & Rebecca. Dom hade samlats för att planera en rolig resa till sommaren! Kändes förfärligt konstigt att dom alla var där tillsammans utan mig & Frida. Jag saknar er ♥

Och förresten, angående college. Jag är nästan helt säker på att jag ska läsa fotografi. Men sen är jag inte helt säker på om det kommer bli det ända eller om jag ska läsa nått mer. Isåfall blir det nog nått lite med pluggigt. Men känner inte att jag vill ha det nu ibörjan  eftersom jag kommer behöva börja plugga innan jag riktigt kommit in i vardagen här. terminen börjar i mitten av Januari här så måste ha tag i det snarast!

Meen nu ska jag gå ner & vara lite social, sedan ta kanske ett bad & sedan säängen! Guud vad skönt det ska bli!
Jag saknar er allihop, bara så ni vet! ♥
Pusssss


Här älskar dom Star Wars & Transformers! Och det märks i allting, speciellt legot


Kommentarer
Postat av: Pappa

En bild på bilen kanske inte är emot Au pair in Americas policy?

2010-01-05 @ 08:20:05
Postat av: sara

uppdatera mig, vad händer i Texas landet? :)

2010-01-07 @ 19:57:15
URL: http://minresasomaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0