Avatar

Igårkväll träffade jag sara igen och hennes pojkvän! Vi gick och åt på ett café som jag tror hette nått med corner bakery. Tog ett tag innan jag kom dit dock, att åka vilse är ju är nästan en standard grej för mig när jag kör bli nu för tiden. Men det är okej nu i början tycker jag, försöker att använda GPSen så lite som möjligt när jag bara kör här i Frisco men efter några minuters virrande åker den alltid på. Tur att den finns där som en säkerhet!
Vi åt iaf lite mat där, innan vi fortsatte bort mot mallet & biografen. Avatar var planen! Dock missade vi bion som började kl 8 och konstigt nog gick det ingen vid 9 så fick vänta till kvart i 10. Så vi vandrade runt nån timme i mallet innan det stängde & sen satte vi oss på Starbucks.
Det här med Avatar, jag förstår inte riktigt all uppståndelse. Okeej, det var sjukt välgjort & grymt att se det i 3D! Men själva historien var det ju inget speciellt med? Jag tänkte typ efter en kvart att Gud, det här verkar ju vara precis som Pocahontas & det höll sig hela filmen ut. Bara andra figurer, och det faktum att den inte var för barn, och därav mer blodig. Dessutom var den sjukligt förutsägbar.
Men visst, den var sevärd! Dock inte mer än så & utan 3d glasögonen skulle jag nog tyckt den var mycket sämre!

 

Idag ska jag troligtvis träffa Lisa! :) Vad vi hittar på vet jag inte ännu, men trevligt ska det bli!
Pussss


John Smith & Pocahontas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0