1 månad

Idag är det en månad sen jag kom hit till USA. Att det redan är en månad sen vi kom till hotellet i New York och inte visste alls vad som väntade oss känns verkligen sjukt! Men jisses vilken bra månad det har varit :)
Jag kommer fira min första månad här med att äntligen ta mig till IKEA! haha, har ju inte blivit innan. Men nu så, ska möte upp Bobi & Lisa om en halvtimme ungefär & då blir det shopping! Därefter blir det säkert lunch nånstans, innan jag åker för att hämta upp pojkarna igen.

Var ute innan & gick en promenad i området här. Såg inte en ända människa och jag var ute i nästan en timme. Meen aah, det är ju bara 10 grader idag & molnigt. Klart man inte kan gå ut då...
Människorna här skulle nog behöva uppleva ett år i Sverige så de kan uppskatta vädret här lite mer! haha

Bäst att jag gör mig klar nu!
Saknar er därhemma ♥




Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: FÖRLÅT! Jag gjorde precis samma sak innan jag såg avsnittet, gaaah. Att jag lyckades förstöra för dig.

2010-02-01 @ 03:30:26
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0