Depp

okej, här kommer väl mitt första riktiga deppinlägg skulle jag tro. Är så jädrans lessen just nu, skulle ha träffat Bobi för sista gången idag innan hon åker till sin nya familj för hon jobbar i stortsätt hela tiden & vi bor ju inte direkt nära. Vi skulle åka till Gallerian & allt var klart. Men lillpojken höll på att hosta en del igårkväll & föräldrarna bestämde att han skulle inte gå till skolan idag om det inte blivit bättre.
Hade typ 2 timmar innan sagt till Frida att jag inte hade gråtit någonting här än, men det höll ju sig inte länge till. För då brast det totallt, & när man väl börjat kan man ju inte sluta. Då kommer ju allt annat upp också. Kollade två gånger på den underbara DVDn jag fick som avskedsprestent & öppnade halsbandet från Emma, det gjorde mig både mer ledsen & gladare. Sov iaf inte spec bra inatt & när jag väl sov drömde jag konstiga drömmar om att pojken blev frisk & att jag kunna åka & träffa henne iaf. Vaknade flera gånger skitglad innan jag kom på att det bara var en dröm & risken att han skulle bli frisk var i stort sätt noll. Ändå blev jag så sjukt lessen imorse när dom ringde skolan & sa att han inte kommer idag.
Det kanske låter konstigt att det är en så stor grej, men ni ska veta att man kommer varandra väldigt nära på så kort tid här & hon är utan tvekan min bästa vän här. Det är sjukt att jag bara har känt henne i 6 veckor.

Som tur är har jag världens bästa grej att se fram emot, bara 10 dagar kvar!! Men det får ett eget inlägg för det förtjänar inte att finnas på samma sida som detta deppinlägg!!

Saknar er där hemma, varenda dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0