Hockeytime

Hopp, då sitter man här & väntar på hockeyn. Trist att den skulle gå så sent, får se om jag orkar vara uppe hela matchen. För imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, barnens farmor är här i en vecka så vi ska passa barnen tillsammans. Det ska bli både roligt & lite jobbigt. På nått sätt tror jag man kommer känna sig lite iaktagen & man vet inte riktigt om jag ska göra precis som vanligt eller om hon vill hitta på massa saker. Men det där får jag veta imorgon antar jag!

Helgen har varit mys, Har träffat massa aupairer. I lördags blev det middag & bio. Have you heard about the Morgans? Hugh Grant gör ju hela den filmen asså! Sen idag träffade jag Kate, en ny svensk/polsk aupair här. Jag hämtade upp henne & sen vandrade vi runt i ett mall några timmar innan vi bestämde oss för bio, igen.. Denna gången blev det The blind side. Mycket bra film som jag rekommenderar starkt! :)

Annars är det la inget nytt, megainlägget om fridas vistelse kommer i dagarna! Tror jag håller på att bli sjuk också för er som vill veta! Halsen är äcklig & hostar en del. Hoppas jag klarar mig undan, passar inte att bli sjuk när man är aupair känns det som.

Tänkte bara visa er den här snygga bilden också innan jag ängnar hela min uppmärksamhet på hockeyn. En mycket fin bild som Emma & Carro skickade till mig. Den förreställer oss tre en vanlig myskväll! Fyvad roligt vi hade <3
HAHAHAHA, dog ju nästan när jag såg den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0