Superbowl sunday

Igårdagen var en riktigt lugn sådan, började med att städa mitt rum. Ordentligt denna gången, vilket betyder att jag för första gången i mitt liv har skrubbat ett badkar. Det var inget roligt alls, men någongång måste det ju göras med & det passade ju bra nu innan Frida kommer (bara 5 dagar kvaar).
Sedan tog jag mig i kragen och tog mig bort till sportklubben för att simma lite. Simmade väl i 40 min och gissa om man kände sig iaktagen. Poolen var grund, bara ca 1,5 m djup eller nått men ändå satt två livvakter på varsinsida av poolen & kollade så ingen av oss tre simmare drunknade. Tryggt! Hade glömt bort hur jobbigt det är att simma, eller snarare när man slutar konstigt nog. Hade inga problem att simma konstant i 40 minuter men sen när jag stannade kom jag knappt upp för trappan, haha. Och efteråt var man ju sådär härligt trött som man bara kan bli efter att ha badat.
På kvällen vart det först tänkt att jag & Laura, en tysk aupair skulle på bio, men hon vart tvungen att jobba så jag var hemma här & kollade på Sex and the City, helt okej ändå.

Idag skypade jag först ett tag med min mor & Far. Sedan var jag och Coldplay ute på en promenad i regnet. Ikväll är det ju superbowl, den spelas i Miami i år men jag får se om jag kommer kolla eller inte. Kanske ska jag träffa Laura & gå på bio ikväll istället. Men vore kul att se lite av superbowl iaf, även om jag inte förstår någonting av amerikansk fotboll :)


Mitt fina medlemskort på klubben


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad söt du blev ! :) <3

2010-02-07 @ 23:19:23
Postat av: Sandra

Sv: Haha, ja en kompis fick mig att börja samla :P

2010-02-09 @ 12:50:37
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: angie

du är la bara för söt tuttibollen :) <3

2010-02-09 @ 20:35:17
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0