Söndag, måndag, tisdag

Heejalla:)

blogg.se har inte riktigt funkat som det ska dom senaste dagarna så därför det inte blivit nån update!

I söndagskväll blev det bio med Laura iaf, men inte innan vi ätit nån slags kycklingchili & kollat lite på superbowl. Fotbollen var inget att ha tycker jag inte, så bio var helt klart det rätta valet. Vi såg iaf Dear John & jag älskade att man inte visste vad som skulle hända! Den var riktigt bra iaf, och sorglig också, så den rekommenderar jag till er när det kommer till Sverige!

Måndagen blev inte riktigt som planerat, båda pojkarna går i skolan den dagen så jag är ledig på dagen. Hade tänkt att fixa massa grejs men självklart ringer dom från skolan & säger att äldsta pojken inte mår bra & får komma & hämta honom. Tur att han är så pass gammal att jag kunde åka iväg en stund iaf! Annars vart dagen bra, vi kollade på IceAge3 & dom älskade den! Tack gänget för den presenten;) haha
När jag slutat åkte jag bort till klubben. Simma var tanken, men så blev det inte. Det var tydligen simskola hela kvällen så det var bara att byta om igen & åka hem. Dum som jag var stod det klart & tydligt på dörren, men inte såg jag det. Åkte till target en snabbis & köpte en ny bikini! verkligen välbehövligt!

Tröttheten på förmiddagen idag var heeemsk! Men sen kom jag på att det bara är 3 dagar kvar till helg & Frida! Pojken & jag har spelat massa Wii, lekt med lightsabors, lego & kollat på Ice Age igen! Sen hämtade vi äldsta pojken från skolan. Har disskuterat amerikanska krig & lite allt möjligt med honom idag. Känns bra att man kan ha ett riktigt samtal med en 10 åring! Alla amerikanare är minsann inte dumma :)

Nu tjatar minstingen om IceAge igen, så får la låta honom kolla! tråkigt att den inte funkar i DVDspelarna här, som är typ inställda på en annan region här. Därför måste man kolla på den i datorn. 
Sen blir det väl nån halvtimme på träningsmaskinen & därefter sängen!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är jobbigt det där med att de har olika regioner på DVD och filmer.

Funkar filmen enbart i din dator eller har du provat/vet du om den funkar i amerikanska datorer också??

2010-02-10 @ 15:39:56
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0