Bästis

Nu känns det mycket bättre, pojken sover & jag kollar lite halvt på the OC. Förhoppingsvis kan jag & Bobi träffas iaf en snabbis ikväll bara för att säga hejdå.

Nu till världens bästa nyhet !!
FRIDA KOMMER EN VECKA TIDIGARE ÄN PLANERAT!! Biljetterna är bokade & klara, den 12 februari är hon här hos mig! Min älskade vän <3 Längtar sööönder!
Har ingen aning om alls vad vi ska göra men det spelar ingen roll, för min del kan vi sitta på mitt rum hela hennes vistelse här & det kommer ändå vara det bästa som hänt sen, aah jag vet inte när!

Fatta !! 10 dagar, det är ingenting. Om 10 dagar hämtar jag henne på flygplatsen & vi ser varandra för första gången på 4,5 månad! Jag blir så glad av att tänka på det!


Till TheGang; se till att samla ihop er nån kväll mellan den 13-17! Då kan vi ha lite av en reunion :)

Kommentarer
Postat av: Frida

jag kan inte tänka på något annat just nu! 8 dagar kvar nu faktiskt!! Jag älskar dig! Jag blir nästan lite nervös när jag tänker på att jag ska träffa dig igen! haha Vi har 4.5 månader att ta igen hjärtat!

2010-02-04 @ 09:08:44
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: malin björhagen

ååååååååå fuskigt!!!! jag vill med träffa er!! klart jag fixar det ;) massa pussar

2010-02-04 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0