Äntligen fredag!

Veckan har verkligen gått gaalet fort! Hoppas nästa gör det med för då är Frida här på ett nafs :)
Sitter här & väntar på att lillkillen ska vakna, de senaste dagarna har han sovit längre än han brukar. Men jag klagar inte, då hinner jag ju sitta här lite innan.

Idag blir det väl som vanligt massa lek med lego, spela lite wii & fightas med lightsabors. Blir mycket sådant ska ni veta. Men för mig passar det bättre än mamma, pappa, barn iaf :)

I helgen har jag inte en ända plan än så länge, känns väl sådär men jag ska soova en del iaf. känner på mig att det inte kommer bli mycjet sådant nästa helg! Har tänkt att jag ska ta tag & gå bort till sportklubben i helgen nu iaf. Måste verkligen komma igång att träna nu för det här ätandet funkar ju inte annars.

Nu ska jag göra lite frukost!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0