Onsdagen som kom allt för fort

Jag leever! Har inte skrivit nu när Frida varit här för vi har varit upptagna med annat roligt, men nu har hon tyvärr åkt hem. Fy vad tomt det känns! Att säga hejdå idag på flygplatsen var mycket svårare än jag trodde det skulle vara. Grät hela vägen hem från flygplatsen, precis när jag börjat köra hemåt ringde pappa med. Gjorde det inte lättare, men vi pratade inte så länge. Det var liksom inte möjligt.
Nu känns det på nått sätt jobbigt att gå in på mitt stökiga rum & hon inte är där, det är tur att jag tar hand om så söta barn. Tyvärr har Frida gjort lite för bra intryck på dom dock, dom har nämligen pratat om henne hela dagen. Ska hälsa från äldsta pojken att han vann Frida! Sorry, tror det blev 3-1 eller nått vad han sa... ;)

Nu kollar jag på hockeyn, blev såå glad nör jag såg att de visade matchen här. Missade dock första, men då blev det ju inga mål ändå så det kvittar!
Får ta en lång uppdatering om dagarna som varit, men nu är jag aldeless för trött! Ska slänga mig i sängen så fort matchen är över. Imorgon går allt tillbaka till det vanliga igen, då får det bli nya tag. 

Saknar er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0