18 december

tjena hej!

Nu är det jullov här i Texas, småpojkarna fick det igår & hela veckan har det varit julföreställningar hit & julpartyn dit. Kul men det känns fortfarande konstigt på grund av den uteslutande julkänslan. Bara en vecka kvar nu dock!
Igår gick jag, Evelinn & finska Keira och såg Burlesque på bio. Härlig film måste jag säga. Borde ni se! Det bakades också pepparkakor med pojkarna vilket var mycket roligt, dock blev det inte så många.
Idag har det istället blivit julshopping med Evelinn. Har bara ett par kvar nu vilket känns jätteskönt. En till äldsta pojken vilket inte är så svårt men sen är det nått till min värdmamma som är värre. Får se vad som hittas på där! Hela kvällen har jag umgåtts med min värdfamilj. Vi har ätit halvgott (haha) och sen kollat på Wizard of Oz. Första gången jag ser den filmen faktiskt. Den var väl kanske inte så jättekul men det blir la lätt så när det är från 30talet...

Imorgon ska jag & Evelinn försöka oss på nått halvt omöjligt. Nämligen att försöka få biljetter till Dallas Cowboys sista hemmamatch för säsongen. Får väl se hur det går, men vilket fall som helst ska det bli kul att bara åka dit. Det är ju trots allt världens dyraste sportarena om jag förstått det rätt. Det är även där de ska hålla Super Bowl nästa år!

Har så jäääkla mycket bilder att visa från hela december & säkert november också, men om jag kan få upp dem innan jag kommer tillbaka till Sverige igen är tveksamt. Att de kommer upp överhuvudtaget är väl tveksamt egentligen men ni kan ju alltid hålla tummarna :) Idag är det den 18 december vilket (troligtvis) betyder att det är precis en månad tills jag sätter foten på planet tillbaka till Sverige! Har sagt det förr men jääääääklar vad tiden går fort!
Nuu ska jag sova! Puss på er alla goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0