en rubrik

hopp, här vart det minsann dött! Har helt enkelt inte orkat och gör det egentligen inte nu heller men va sjutton, vill ju ändå komma ihåg vad jag gjort härborta!

Är så fruktansvärt trött nu vilket oftast betyder att man ha haft en riktigt bra helg och det stämmer även denna gången! I fredags efter jobbet åkte jag över till Lisa där jag träffade henne & hennes amerikanska vänner för lite sen middag. Alltid lika kul att besvara frågor om Sverige & aupairlivet när man träffar dom, haha! Blev även ett glasstopp på Sonic innan vi drog hem till Lisa där vi låg & pratade en lång stund innan somnade. Blev väckt aldeless för tidigt av Lisa som redan varit uppe en timme, åt en kanelbulle till frukost och sen begav vi oss ut för att spendera hennes presentkort från JCPenney. Efter ett par timmar kom vi äntligen därifrån med ett par skor & två sjukt snygga väskor!
På kvällen träffade vi 5 andra aupairer/studenter för middag i Plano. Två från Indien, två från Österrike, två från Tyskland och så jag då. Vi hade verkligen huur kul allihopa men jag är ganska säker på att personalen på stället inte hade lika kul! Meeeen, har man tomatsås på salladerna så får man faktiskt skylla sig själva. Därefter blev det lite häng hos en av oss innan vi såg Karate Kid på one dollar movieplacet. Om det var en bra film kan jag inte säga så mycket om, mådde nämligen skitdåligt hela filmen för att vi satt så nära duken och alla snabba rörelser gjorde mig helt yr & illamående! Stört verkligen.
Idag vaknade vi upp här hos mig och sen åkte vi och åt brunch på IHOP med Magdalena & Susanne. Sedan åkte jag & Lisa till flygplatsen för att hämta upp hennes vän som ska hälsa på här nu i några dagar innan de åker till Miami på deras resemånad. Några timmar spenderades också på ett outletmall i Grapevine, där jag köpte världens snyggaste boots förövrigt, innan vi åkte tillbaka till Frisco och shops of Legacy för mat återigen!

Det var min helg i stora drag!

Susanne, Angelica & Magdalena


Tjej som jag tyvärr glömt namnet på, Susan, jag & Lisa



Me and my best friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0