<3

Klockan är nu halv 11 på morgonen, har varit vaken 2,5 timme och har sovit 11 timmar inatt. Ändå är jag så trött att ögonen går i kors titt som tätt. Har The Gang haft en helt fantasisk återförening i San Francisco i helgen? JA!
Vi har gjort allt möjligt! Alcatraz, shopping, sightseeing i San Francisco och tagit en roadtripp ner till Pismo Beach för party & surfing för att nämna några saker. Var så underbart att träffa varanda igen efter 8 månaders saknad.

Som ni kanske förstår kommer inte detaljuppdateringen nu utan en dag då jag känner mig lite mer levande, men ett litet smakprov på ett par bilder kan ni få iallafall!








Jag älskar er vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0