Lite bilder som jag inte visat tidigare!


Lite turistande i Dallas med Sofia! Faktiskt första gången vi träffades!



Vi såg bland annat denna mycket snygga minnesplats för Kennedy!


Goda mangodrinkar från hard rock


Var på drive-in bio tillsammans med Jessica, Lisa & Sofia! Tyvärr är alla av dessa fina vänner borta inom 2 veckor..


Vi såg Killers iallafall i en bastuvarm bil


Jag & Sofia var på midsommarfirande på IKEA. Här sjunger några pinglor svenska sommarsånger, myckeet fint!


Sofia gillade maten, jag hade dock glömt bort mig & ätit lite för mycket innan..


Julis aupairmöte var rodeo i Mesquite!




Här jagar ca 100 ungar ett stackars får


Vääärldens godaste glass!


Fin kväll med underbara vänner


Åkte till stockyard i Fort Worth med Lisa & Sofia. Teexas Proud ;)







Jag fann mig några pojkvänner! Vi är alla väldigt lyckliga tillsammans!

Aah, får visst lägga upp lite mer bilder imorgon för nu väntar sängen på mig!
Puss på er alla där hemma, jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar Kennedys minnesplats haha! <3

2010-08-13 @ 07:50:52
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vilka fina bilder :) Saknar dig allt min käre småländska vän <3 Men som sagt, vi får ta en reunion snart :)

2010-08-13 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0