Jobbig vecka

Det har nog varit en av de jobbigaste veckorna sen jag kom hit denna veckan och jag är mer än glad att den är över! Har besökt bilservicen 2 ggr på grund av läcka i ett av däcken på min bil. Fick då veta att båda däcken där bak behöver bytas vilket betyder ytterligare tid där nästa vecka. Har inte lyckats skriva in mig på nån collegekurs än eftersom jag inte hittar en ända som verkar rolig. Vill läsa en historia kurs men det verkar inte existera, så nu lutar det åt Tyska! Har ni hört nått så dumt? Susanne har nu åkt hem till Österrike vilket känns jättetråkigt! Magdalena har gått in i rematch vilket betyder att hon också åker snart. ALLA mina vänner kommer alltså att vara borta efter nästa vecka! Fyfaan. Jag har haft världens dåligaste tålamod och pojkarna har varit lite rastlösa vilket inte är en speciellt succéfylld kombination. Har sovit pissdåligt på grund av allt som hänt under veckan (eller inte hänt).
Jaah ni ser ju! Bara skit med allting liksom. Det ända som har varit bra med den är att det var den sista jobbveckan med sommarlov. På måndag börjar skolorna igen och nu förstår bara inte min lycka! Dagarna har varit räknade läänge. 
Imorgon kommer äntligen Lisa hem igen efter hennes semester i Miami så då ska jag hämta upp henne på flygplatsen innan vi åker tillbaka hem till mig. Det känns som att det var jättelängesen vi sågs trotts att det bara var lite mer än en vecka! Och på onsdag åker hon tillbaka till Tyskland och då kan vi inte ses på ett halvår. Kommer kännas så fruktansvärt konstigt. Vi har ju setts i stort sätt varje helg sen jag kom hit. Kommer sakna henne som en gnu!

Nepp, jag är så trött att jag inte har en aning om hur jag skrivit detta inlägg. Ska gå & lägga mig nu och sova ut riktigt ordentligt imorgon. Sen hoppas jag på en skypedate med hela tjocka släkten som befinner sig i Karlsborg för den årliga kräftskivan. Måste säga att det känns jobbigt att inte kunna vara med, men jag ska njuta av min sista helg med min bästa Lisa istället!
Nuuu går ögonen i kors ska jag få be och tala om. Tjenixen & god morgon Sverige!



Have been going like this all week!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh älskade vän! Blir så ledsen för din skull, önskar så gärna att jag kunde få flytta dig hit, eller att vi på något sätt hade kunnat få vara närmare varandra. Så tråkigt att alla försvinner för dig, jag önskar av hela mitt hjärta att du få lära känna nya au pairer snart. Om du vill prata av dig är det bara att slänga av ett sms, eller så en pling. Saknar och tänker på dig <3

2010-08-21 @ 07:45:13
URL: http://sofiamarkusson.blogg.se/
Postat av: Emma

ah sot du ar: ) ja usch jattetrakigt att alla aker, maste vara hemskt nar man anda lart kanna dem sa bra. du far tanka att snart kommer du till mig:) och de bara ringa om du behover fa ut lite, haha.. : ) saknar dig jattemycket, tanker ringa dig snart. tihi, alskar dig <3

2010-08-22 @ 21:21:44
URL: http://emmamartenssons.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack! :)

Jo det känns väl helt okej. Har haft lite utav en dålig dag idag för har saknat min familj så himla mycket. Men det blir nog bättre när allt kör igång på riktigt. :)

2010-08-22 @ 23:40:14
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0