Fredagsmys

Idag har varit en såndär dag när jag verkligen inser hur mycket jag kommer sakna mina små pojkar när jag åker hem. Min värdföräldrar är på en bröllopsfest just nu så det har blivit en lång jobbdag för min del. Närmare 13 timmar för att vara exakt och den är fortfarande inte över. Men det har gått sjukt fort verkligen och vi har haft riktigt mysigt!
Började dagen med mumsiga amerikanska pannkakor med nutella och sen begav vi oss ut i hettan. Åkte först och spelade lite baseball, sen drog vi en snabbis till Hobby Lobby så jag kunde köpa lite mer scrapbooking grejer innan vi avslutade med att hyra ett par filmer på Blockbuster. 
Nu ikväll har vi haft riktigt fredagsmys! Ville så gärna att de skulle få ha lite riktig helgkänsla som de annars inte har. Därför har vi ätit speciell god middag, ätit banan med smält choklad till efterrätt samtidigt som vi kollade på film med ännu mera godsaker! Precis så som en fredagskväll ska se ut liksom :)
För en stund sen ville de flytta in i mitt rum för att kolla på nästa film så nu sitter vi här, även att TVn på mitt rum är sämst, men tydligen är min säng skönast... 

Kan inte förstå hur tomt det kommer bli utan dom. De är ju som mina småbröder vid det här laget!


Hela Jedifamiljen, haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej va länge sen! Ja det va precis va de va.. Lyckades googla upp de på min mobil och fixa datorn. :) puuuh va rädd jag blev igår!



Hur går allt för dig? Trivs fortfarande? Vi får ta och ses snart igen tycker jag :)



Keam

2010-08-14 @ 21:05:49
URL: http://jqinusa.blogg.se/
Postat av: sara

Det är skönt att läsa att någon av oss lyckats stanna kvar :P Du verkar ha det bra! Ta hand om dig :) & uppdatera massa, jag vill läsa om allt kul du gör!

2010-08-18 @ 00:57:38
URL: http://kanomjagvill.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0