Wow, you look beautiful

Japp, det var nästan det första jag fick höra idag på morgonen! Helt okej sätt att börja sin arbetsdag på. Min lilla 4åring är ju bara för söt ibland!

Idag är för första gången på ett par veckor tror jag som det inte är soligt ute, men det är redan uppe i ca 20 grader så framåt seneftermiddagen kommer det nog vara mellan 25 och 30 grader iaf! :) Härligt! Idag ska jag försöka få ut pojken att spela lite fotboll, mest för att jag själv vill spela lite men han behöver ju träna lite också! Annars är det väl en helt vanlig torsdag, men det känns som att det kommer bli en bra sådan!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha vilken stjärna! :) Himla chic schal har han med:)

Nu sitter du och tänker att " jag visste att hon skulle skriva något om den där schalen.." haha

2010-04-16 @ 00:30:57
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0