Why?

Varför, varför, varför kan jag aldrig lära mig att gå & lägga mig i tid?
Har ju varit trött som sjutton hela dagen och endast överlevt på grund av en Grande Skinny Vanilla Latte från Starbucks! Okej, kanske någon vanlig kopp med kaffe också...

Annars har det varit en bra dag! Bättre än på länge. Har varit med lillplutten på fotboll, badat i poolen, lekt transformers & läst svenska tidningar medans pojkarna spelat playstation. Sen när jag slutat så tränade jag nån halvtimme på helvetesmaskinen, men nu har jag såklart förstört det genom lite chips & dipp & några oreos. Allt är som det brukar med andra ord.

Nu säger jag godnatt från chapel creek!


Jag saknar dig bästavän ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej :)



Jag ska bo i Lakeway som ligger 20 min utanför Austin. Så tyvärr är det en bit till dig,vilket är synd!

Finns det många svenskar där du är?

2010-04-14 @ 08:42:05
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Okej, det låter ju bra :)



Jo jag åker med SI. Vad åkte du med?

2010-04-14 @ 15:03:50
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Caroline

You & I are gonna live foevaaa !

2010-04-14 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0