helgens äventyr

I lördags fyllde min värdmamma år och medans värdföräldrarna var ute och åt på en fin restaurang passade jag pojkarna i några timmar. När jag slutat kom Lisa hit och tanken var att vi skulle på ett BBQ party här i frisco men precis när hon steg innanför dörren får vi ett sms om att de precis ska gå ut. & minderåriga som vi är fick vi snällt hitta på nått annat. Vi åkte till ett ställe på Legacy där det faktiskt är lite folk i rörelse. Detta efter att vi småsnackat lite med securitygubben som sitter i sin bil hela nätterna och ser till så allt "står rätt till". Vi hann också hälsa på våra nya grannar som frågade om jag ville åka på hans motorcykel till deras uppfart. Jag tackade dock nej till dessa 20 m, för annars hade jag ju fått gå hela 10m tillbaka till min bil. Vad tänkte han liksom?
I alla fall åkte vi och tog en kaffe och åt lite medans vi pratade igenom veckans händelser. Mycket mys! Sen på vägen hem stannade vi till vid Walgrens för att hyra en film. Everybody's fine blev det men vi orkade bara se 10 min innan vi hoppade i säng istället.
På söndagen vart det meningen att vi plus magdalena skulle gå in till Main Street i Frisco och äta frukost, men Lisa blev lite lat efter 2 minuters gång så vi vände och tog bilen istället. Lovade då att jag inte skulle vara sådan efter 8 månader här, och det återstår väl att se helt enkelt. Men vi åt en sjukt god pannkaksfrukost och sen åkte jag & Lisa ut på upptäcksfärd till Lake Lewisville. Vi sökte nått strandliknande med lite folk & några aktiviteter som volleyboll eller så och var på ett par ställen. Men fy sjutton asså! Kommer sakna vätterstranden i sommar, det är ett som är säkert!
Sen tog vi oss hem igen och kollade klart på filmen som var ganska tråkig innan vi spelade tennis nån timme innan hon begav sig hemåt till Heath far far away.


Lisa på uteserveringen

Kommer inte ihåg namnet på detta stället men Legacy nått iaf ;)

Världens godaste pannkakor!

Jag på Little Elms strand. En kanske 50 m lång strand med äckligt vatten och tråkig omgivning. Inte en chans att man skulle kunna tänka sig att lägga sig där en dag!


Nu har klockan lyckats bli sådär mycket igen utan att jag har en aning om vad tiden försvann sen jag slutade jobba. Mystiskt det dära!


Kommentarer
Postat av: Frutti

men gud vilken babe till bästis jag har då <3

2010-04-15 @ 08:20:20
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0