The Last Song

Igår var jag föresten på The last song med Jessicka! Måste erkänna att jag skämdes lite eftersom det är Miley Cyrus som spelar i huvudrollen, men Jessicka ville himla gärna gå så den fick det bli!
Filmen var iaf väldigt bra men fruktansvärt sorglig! Tror alldrig att jag gråtit så mycket för en film innan, iaf inte på bio! Den var liksom värre än PS. I love you & där kan man tala om gråtfest! Eller hur Carro? ;)
Dock förstörde ju Miley Cyrus himla mycket faktiskt, dom skulle ha haft nån annan i huvudrollen helt enkelt. Lite väl överspelat osv ibland. Tycker nog hon ska hålla sig till sina barnfilmer!
Men bra film! Se den!


Kommentarer
Postat av: Sara

nej det ligger i Wyler. Typ 5 minuter ost om Plano :P

2010-04-12 @ 19:23:00
URL: http://saraviklund.devote.se
Postat av: Lollo

Hej!

Läste ditt inlägg på cultural care.

Hur är Texas? :)

Jag kommer dit den 16 Augusti!

Kram

2010-04-13 @ 15:36:03
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0