Poolhäng

Idag efter att jag lämnat lillskiten i skolan åkte jag & hämtade upp Sara och befriade henne från en uttråkad dag ensam i McKinney! Hon har nämligen lämnat sin värdfamilj nu och bor hos hennes pojkvän tills hon åker hem till Sverige i nästa vecka. VIlket också betyder att hon är mobil & billös tillsdess!
Vi spenderade iaf våran tid med poolhäng här hos mig. Massa solandes, några dopp i poolen, lite chicago och span på vår poolboy! hahaha, vid sånna tillfällen är jag så glad när jag har någon att prata svenska med!
Har inte bränt mig denna gången dessutom, vi var duktiga och smörjde in oss med solfaktor 30! Sedan var vi amerikanska nog att stanna till på donken och trycka i oss maten medans vi stressade tillbaka till Sara innan jag var tvungen att hämta upp pojkarna igen.
Därefter har det blivit mer pool, baseball träning och lego. Bra dag!

Nu lider jag dock av konsekvenserna efter en dag i solen och poolen: huvudvärk & trötthet.
Dags för sängen! Pusss



Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej, jag har gjort samma misstag jag med. Kommer aldrig någonsin rekommendera cc till någon. Har bara varit töl därifrån och har gått sjukt segt.

Men SI har varit toppen, är jättenöjda med dem!

2010-04-15 @ 09:52:31
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: malin - blivande au pair

helt okej snygg pool (inte avis) ;D

2010-04-15 @ 12:33:48
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sara

ja vi gjorde ju poolboyens dag ;)

2010-04-15 @ 17:44:45
URL: http://saraviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0