Påskafton

Glad Påsk allesamman!

Måste säga att jag saknade att inte vakna upp aldeless för tidigt denna morgon av det där mysiga bilmässasurret idag. Här känns det bara som en helt vanlig lördag, fast i och för sig är det ju bara en vanlig lördag här. I alla fall enligt almanackan. Nån påskkänsla finns inte över huvudtaget. Det är nog dagar som denna som jag saknar Sverige som mest. Men tur är iallafall att jag har lite svenskt godis att knapra på! Fick nämligen paket av mina söta föräldrar i torsdags med lösgodis, tidningar, en bok, bearnaisesås & lite annat gott! Gjorde hela veckan bättre..

Igår var jag på hockey igen, snart har jag väl gott på fler NHLmatcher än Hv-matcher. Sjukt! I vilket fall var det en betydligt roligare match än senast. Våra Stjärnor mötte Edmonton Oilers & vann med 6-3! Det var dessutom några slagsmål på isen som fick igång amerikanarna ordentligt! haha
Lisa och hennes bror & syster var också med på hockeyn. Lisa har just nu hela sin familj här på besök från tyskland och även att ingen i stortsätt kunde någon engelska alls vart det trevligt att träffa dom!
Idag har jag inga planer alls, i alla fall inga roliga sådana. Måste dammsuga, tvätta bilen & fixa andra småsaker jag inte hunnit med i veckan. Men får hoppas att något dyker upp till kvällen och att jag inte behöver jobba!


Vi målade ägg i veckan! Riktigt snygga blev vissa av dom :P


Alla grejer som jag fick av mor & far :)


Till matchen igår hade vi en biljett så vi fick en gratis tröja! Nr 18, James Neal! Himla snyggt!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, hela framsidan ar brand! Ser sa kul ut nar andra halvan av kroppen ar vit :P

2010-04-10 @ 03:00:13
URL: http://saraviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0