Inför den 24:e

Sitter och pratar med Lisa på Msn (facebooks chatt) & försöker komma på vad vi ska hitta på för min födelsedag på Lördag. Kan inte komma på nått speciellt kul alls faktiskt. Det känns mest lite trist just nu att jag inte kan spendera den dagen med dom jag älskar mest. Nått mys med familjen och kanske lite släkt innan man träffar alla vännerna på kvällen! Hade troligtvis inte gjort nått speciellt om jag hade varit hemma på min födelsedag heller, men just att få träffa vännerna då känns väldigt lyxigt!
På ett sätt hoppas jag att det bara kommer kännas som vilken lördag som helst, bara för att inte tänka på det. Men på ett annat sätt vill jag ju ha världens roligaste födelsedag ever. Nej fy, hoppas nog mest på det första faktiskt.

Vad vi faktiskt gör återstår att se.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi är med dig i tankarna ;) <3

2010-04-23 @ 12:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0