I'm going to college!

Har varit en lång dag idag också, jobbade till 7 nångång och sen tog jag tag i att försöka flytta över pengar från mitt svenska konto till mitt amerikanska. Eftersom jag inte riktigt fattade hur det funkade över internet och hur mycket det skulle kosta så bestämde jag mig för att ta ut pengarna med mitt svenska & sen sätta in dom igen men på mitt amerkanska konto då. Smidigt och bra tänkte jag, behöver inte ens kliva ut bilen! Men inte då! Första gången jag åkte för att ta ut kom jag inte ihåg min pinkod, så det var bara att åka hem igen och kolla upp det. Sen när jag åkte tillbaka så funkade det inte iaf, var på 4 olika ställen men alla sa att pin koden inte stämmer överens med kortet! Jag är heeelt 100 på att det är rätt pinkod, kollade ju upp den på min internetbank. Två gånger dessutom. Fattar verkligen inte vad felet är! Pappa? Du som kan allt, varför funkar det inte?
Nu vet jag inte hur jag ska göra längre, får la åka till min amerikanska bank & se om dom kan lösa det på nått sätt.
Sen när jag kom hem började jag med att signa upp mig för en college klass med en gång. Var ju inte heller det lättaste då den inte ville känna igen min User ID. Där gick det några timmar men nu är allt iaf betalat & klart! Så den 11 maj börjar min fotokurs på Collin Community College! Ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kanske har förväxlat inloggningskod med pinkod? Om du loggar in på din bank kan du kolla koden där!

2010-04-16 @ 11:02:44
Postat av: Pappa

Hur är det med giltighetstiden? Har du använt det i USA tidigare? Det bästa är nog om du går till din bank där!

2010-04-16 @ 11:07:53
Postat av: Anonym

Det kanske är nåt fel på kortet, men om du tar med dig det till din bank där så kan dom fixa det ändå!

2010-04-16 @ 11:15:56
Postat av: kusin vitamin

va me collage!! Grattis och lycka till!!

2010-04-20 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0