Åldersnoja & idioti

När klockan var 7 var jag en lycklig människa. Jag hade hittat världens bästa flyg till Frida och jag hade planer för kvällen. Allt detta försvann dock så fort jag fick bekräftelsebrevet om flygbiljetten! Jag, som måste vara världens största idiot hade bokat för den 5 maj istället för den 6 och paniken kunde inte hejdas! Hade såklart inte köpt nån försäkring heller, dock funderade jag faktiskt på det och tänkte att eftersom jag inte köper det kommer det väl hända nått & jisses så rätt jag hade! Som tur var kom min värdfamilj hem och jag berättade för dom panikslaget vad dom hade hänt & mormorn säger att man alltid kan avboka inom 24 timmar! Så nu är den avbokad, men förlorade några av mina sista timmar som tonåring genom att springa runt i hela huset & svära som aldrig förr och förbarma mig över att jag är en sån idiot! Klart man ska dubbelkolla datumen trippelt!
Tuuuur att det löste sig iaf, men just nu ser det dystert ut på San Francisco fronten! Allt är så fruktansvärt dyrt just nu bara för att jag väntat för länge. Men på nått sätt måste jag komma iväg!

Så nu sitter jag alltså här, en timma kvar tills man blir 20år och inte längre har något att skylla på. Jag som skulle använda dom sista timmarna och göra nått riktigt tonårsdumt! Så nu när allt ändå blev förstört tänker jag skita i allt sånt och kolla på Wild Kids istället. Det är riktig underhållning det!

Jag saknar er därhemma! Mer än någonsin just nu ♥


Vi får mötas på mitten istället Frida! TuttiFrutti i Denver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0