You have a match!

hahaha, Frida detta är tack vare ditt "inte nämna".

Jag har fått en match från en familj en halvtimme utanför Philadelphia! 4 barn mellan åldrarna 8 och 13. Verkar dock inte som om barnen har någon mamma, utan deras farmor bor med dom.
aaah, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Kändes fruktansvärt hopplöst innan, men nu känns det genast bättre, vare sig det blir denna familjen eller inte. Ett stort minus är ju självklart stället där de bor, men även att det verkar som de vill ha en katolsk aupair. Nått som jag inte direkt kan uppfylla ;) haha

Jag är glad nu iaf :)
En hel massa stora blöta pussar


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sa ju att det skulle handa!!! Det ar ju hur bra som helst att det ar pa gang nu iallafall. Da kommer det sakert rulla pa om du tackar nej! :) Det var med cc va? Saknar dig.....

2009-10-08 @ 02:58:40
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0