Tisdag

Heeej alla !

riiiktigt händelselös dag idag, men det var rätt längesen nu så det var la okej antar jag :) Går och väntar på att jag ska höra nått från frida, vill ju veta hur det är på Aupair skolan ! Annars har jag endast städat mitt rum idag, var verkligen på tiden för det var riktigt snuskigt! Meen nu är det så fint så !!
Annars händer det inte mycket i mitt arbetslösa liv, fick dock utdraget från polisregistret idag så lite går det ju frammåt iaf, även om det är vääldigt lite.
Imorgon händer det mer dock, ska fika med både Angelica, Nick och med min kusin Becca ! Sen ska det även handlas till på fredag. Då ska gamla ekhagenlaget träffas :) Sen var det ju den där arbetslöshetsfesten hos Thor som jag inte riktigt förstod mig på, så får la se hur det blir med det !


Jag hade gärna varit där nu..



Ha det fint vänner
Pussssssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0