Kyla

Usch, det har blivit så nedrans kallt nu det senaste, håller ju på att frysa halvt ihjäl !! förövrigt utan det där med kylan så jag är sjukt uttråkad i stort sätt hela tiden! Innan tyckte jag att det va superskönt att vara arbetslös men nu vet jag snart inte vad jag ska ta mig till! Vill bara komma iväg till USA så fort som bara möjligt så jag kan åka typ på måndag! hade ju varit liivet :)

Idag har jag bakat bullar, vanilj blev det denna gången! mycket mumsigare än kanel. Men det är sjukt vilken tid det tar och sen när man väl är klar mår man så illa av bullukten att man inte ens vill kolla åt en bulle!
Aja, imon ska jag hjälpa min mormor att välja knoppar till skåpsdörrar, det är väl allt. kul ! U T T R Å K A D !!!

Saknar min Frida och hoppas att vi ses väldigt snaart, annars dör jag! Så alla vänner, håll tummarna för att jag får en familj inom det närmsta !!

Pusssssssss på er alla fula ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0