Friday night

Hallå :)

Det blir ett snabbt inlägg innan jag ska kila upp mot ekhagen för att träffa alla goa från tiden i Ekhagens IF. Ikväll blir det nämligen lite återträff för gamla F91! Ska bli sjukt skoj att träffa alla igen tillsammans! :)

Igår tränade nuvarande fotbollslaget på sense som vi ska göra nu ända fram till jul, denna torsdagen var det dags för aerobics & fy faaaan vad jag hatade det. Hängde inte med nånstans, utan gick bara runt & försökte göra så att det inte skulle synas så mycket att jag inte fattade nått. hahahha, måste ha varit en rolig syn iaf med 10 fotbollsspelare utan koordnination ;) eller aa, hälften iaf.. Därefter gymade vi några minuter innan alla i laget begav sig bort mot restaurang Enkelt. Där väntade avslutningen för denna säsongen. Vi åt god mat & det delades ut alla möjliga priser. Jag vann priset för årets snyggaste mål! Vi alla fick också en ros & en biobiljett, inte helt fel asså. HV matchen visades även och det var en fröjd för ögat vill jag lova, så det var en riktigt bra kväll!

Nu till Au Pair matchningen, den familjen jag matchats med har tagit bort mig nu. tydligen var det där med att de ville ha en katolsk aupair viktigt. Men det känns faktiskt bra, hade tackat nej iaf. Familjen var desutom rena Sopranos! Pappan var sjukt lik, de härstammade från Italien och en hel massa andra likheter som min pappa så snällt förklarade för mig som inte är så insatt! :) Aja, så ser det ut iaf. Så nu väntar jag bara på nästa matchning. Min SI ansökan ligger i London nu med så snart kan jag få familjer där med! Känns bra! Dock vill jag ju åka typ imon, men aja. Fast det hade ju i och för sig inte funkat, för då hade jag ju inte kunna säga till Carro tillräckligt långt innan så hon skulle kunna förbereda sig. Hon frågade igår ifall jag skulle säga till henne när jag fått en familj, haha sötnos ♥

Neej, nu mååste jag kila
Pussss


Min vinstblomma, bara för att det är okej att vara lite stolt :)


Kommentarer
Postat av: Emmie

Härligt att den kommit till London :))

2009-10-10 @ 18:41:21
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0