Bästis <3

I natt kvart över 3 gick jag upp för att först hämta angelica och sedan åka till frida för att säga hejdå. Det var bland det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. vet inte hur många gånger jag börjat gråta sen i igår på dagen. Det värsta är väl igentligen att man inte ens fattar att hon har åkt än, och tänk då vad jobbigt det kommer bli när jag väl gör det ! Jag hoppas för allt i världen att vi hinner ses innan det känslan kommer, för jag tycker inte om den alls.

Hur ska jag klara mig utan den bästa av dom alla? inga spontana cykelturer till mcdonalds mitt i natten eller trippar till Gränna, ingen julshopping i nässjö eller några riktiga the gang-kvällar. känns så otroligt sorgligt !
Detta inlägget är till min bästa bula för jag älskar dig så sjukt mycket! Kommer sakna dig så det gör ont troligtvis redan imon. Vi har extremt många minnen ihop bara du & jag. och tänk då hur många fler det är med the gang.

Det är riktigt tur att jag också ska åka över till USA, och även om vi inte vet vart jag hamnar eller när känns det bättre att bara ha några stater emellan sig istället för ett halvt jordklot. För vad faan är Tuttifrutti utan frutti? Just det, HALV !! (nu fick jag allt till det) 
Du är bääääääst !

20 november ♥

Nu ska jag ringa till scandinaviska, bäst för dom att min ansökan ligger i London, annars blir det bajskastning på dom också!! MOHAHAHAHAHAHAHAHA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0