Dallas?

Mest au pair snack på denna blogg nu för tiden men för att va ärlig händer det inte mycket annat! Så därför tänker jag berätta om den familjen som är intresserad nu. Dom bor förtillfället i Minneapolis men ska nu i november flytta ner till Dallas i Texas för er som inte visste. Dom har två pojkar på 10 och 4 år och dom vill att jag ska komma i januari om det nu skulle bli dom.
För det första, januari känns så långt borta även om det inte är det egentligen. men vill ju komma iväg så fort som möjligt! Vet inte om jag pallar 3 månader till här utan någonting att göra! Blir väl bättre i och för sig med tanke på att jag har nått att längta efter! För det andra, Dallas? Mycket fördomar här men känns som att människorna där är väldigt speciella! weird människosyn på vissa och många är väldigt kontroversiella. Det som är bra då är ju att familjen inte ursprungligen kommer därifrån. De verkar dessutom jättebra, det lilla jag fått veta om dom.
Detta tålls att tänka på, mamman i familjen ska iaf ringa imorgon och känns det bra så kanske det blir Dallas. vem vet?

Aja, så var lägesrapporten i alla fall!
Nu ska jag fortsätta göra ingenting, Pussssssss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sak du flyytta till DALLAS?>3

2009-12-18 @ 21:19:34
Postat av: Anonym

haha, jaah jag ska flytta till dallas om en vecka ungefär! vem undrar? :)

2009-12-19 @ 12:15:54
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0