Addicted

Jag är seriöst helt mailberoende! går knappt en timme innan jag får panik & bara måste gå in kolla om man fått nått mail! även om jag mycket väl vet att de fortfarande sover gott där borta på andra sidan Atlanten. suuuuck. Kan det inte bara hända nått nu?

Jag ska snart kila iväg till bussen för att gå på aerobics med laget, HAHA! jag är nog så sääämst man kan vara, hänger inte med för 5 öre och tycker att det är sååå tråkigt & dessutom inte ens nån träning att tala om. snarare uppvärmning !
Sen senare ikväll blir det iaf bröllopsfotografen med Ellipling & Angelica, har hört att den inte var jättebra visst men får skapa mig en egen uppfattning. Mys blir det vilket fall som helst :)

Nejnej, dags att göra sig iordning så smått.
PusssPå't


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tyckte minsann den var bra!

2009-10-22 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0