V.10 (äntligen)

hej alla !
måndag idag igen och resursdag för oss på ED. för min del betydde inte det ledigt alls utan en härlig opposition för svensk&samhällsarbeterna. men det vart inte så farligt som jag trodde, det var över ganska fort och sen var det bara att gå hem :) dagar som denna gillar vi starkt. Annars har jag ganska mycket att göra idag. massa plugg, bland annat skriva klart ett historiaarbete om Napoleon och läsa ett kapitel ur MKU boken. även massa fix till london ska göras, som tvätta, packa & lägga in musik på mobilen & tömma alla minneskorten till kamerorna. men det är ju sånt man gör med glädje sådär 2 dagar innan avresa. bäst att fixa så mycket som möjligt idag eftersom det nog inte blir mycket tid över imon. skola till 5 först & sen möte med fotbollen. borde ju gå och lägga mig tidigt dessutom eftersom det troligtvis inte kommer bli mycket sömn dagarna efter ;)


jag borde verkligen komma igång nu om jag ska hinna med allt jag skrev innan.
Pussvänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0