Uf-mässan

dagen började alldeles för tidigt för att vara en lördag, men ca kl 8 lämnade iaf jag & Nick jönköping för gislaved. kom fram sådär kl 9 & började direkt sätta upp våran fantasiska monter ;) haha, var la mest att häfta lite & vika upp vårat bord & sätta två "blommor" på det & massamassa skumbananer. tog la 20 min. när mässan började var vi båda sjukt nervösa med det hela gick över förväntan & vi fick massor med beröm. synd att vi inte kunde sälja nått bara. när mässan var slut väntade en sjukligt lång & hemsk prisutdelning bla. inget man kände för när man var trött & hungrig. fast det gick iaf bra för ED som fick många fina priser :) därefter städning & hemfärd till hockeyn.
eftersom man inte ville slösa bort lördagen med åkte jag till emma senare på kvällen där även carro va. vi kollade på robinson, som helt har mist charmen eftersom det inte är den gamla låten. blev även lite milkshake till hitta nemo. aa, eller för dom andra iaf. jag somnade efter en kvart & sov filmen ut. därefter hem till sängen för ännu mer sömn !


Nick i vår coooooola monter ! :)


 






Det va allt..
Pussssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0