Försmak på USA

I fredags avslutades praon & alla barnen grät av sorg, okej kanske inte riktigt men det tog iaf lång tid innan jag kom därifrån av alla kramar & kort som skulle tas ! :) kommer sakna pluttungarna massor, men samtigt är det ganska skönt att slippa vara ute typ 3 timmar varje dag på en skolgård. känns lite som att det kapitlet i livet är avslutat för längesen. på kvällen hade jag iaf en dejt med carro, vi var båda cp trötta så det fick bli bio & sen hem till sängen. män som hatar kvinnor var filmen iaf och den var bra men läskig & obehaglig på vissa ställen.
lördagen tyckte jag själv började för tidigt då jag hade behövt sova till minst 3 för att slippa tröttheten. sedan väntade några timmars religonspluggande & lite hockey som förövrigt var en härlig underhållning ! heja HV !! när jag firat klart vinsten kördes det bort mot fruttan där även angie var & så småningom becca. Vi gjorde oss amerikanska pannkakor med massa gott onyttigt till. sjuukt gott vare och mätt blev man. kollade även lite halvt på melodifestivalen och ett tag var jag rädd att sverige sjunkigt så lågt att vi skulle skicka alcazar eller ugglas till ryssland. fast iof vet jag inte om det blev så mycket bättre nu, och om jag tänker efter så skulle jag inte blivit nöjd vilken låt som en vann eftersom alla var grymt dåliga. aja kvällen fortsatte med mystiska höjningar på tvn (vädret, haha), dans & sång till vinnarlåten och nått härligt sms sådär ! haha, sjukt kul var det iaf & det är sånt som bara händer på tuttifrutti kvällar :)
idag har det bara slappats, pluggats och så en rolig träning. längtar till seriestarten nu !
Nu blire OC för hela slanten innan sängen.
Pussssplutt             ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0