Sommardagar

Det har varit ännu en dag ute i solen! Denna gången nere på stranden med Carro & Emma. riktigt skönt vill jag lova, inte för varmt & inte för kallt. nästan 6 timmar låg vi där nere & stekte samtidigt som vi snackade massa skit & skrattade åt roligt folk. vi tog dock en paus i solandet när vi blev hungriga, då fick det bli 8glas och kycklingfilé. sjukt gott men kasnke en aning salt :) haha
Sommarkänslan har varit riktigt hög hela dagen idag isf, så jag är lika glad ikväll som jag var igår. eller kanske inte riktigt. När jag kom hem började jag & pappa ta upp massa mått på hur vår nya altan ska se ut. Sedan började jag lite smått att rita upp hela skapelsen på Sketchup. Ser riktigt bra ut måste jag säga. Hoppas bara jag får se resultatet innnan jag åker över den stora Atlanten. & appropå USA, kollade på deras match mot spanien i confederations cup med och det vart ju för tråkigt. Även ganska orättvist tycker jag. Att ramla ihop utan någon anledning ska ju bara vara små fula italienare som gör. ibland är fotboll tråkigt! Jag längtar dock till VM nästan sommar, kommer bli kul att se det från USAs sida.

men nu ska jag göra annat
Pusspå't


haha, dom är söta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0