Tisdag?

Vet ni vad? Jag fick precis kolla i kalendern för att se vilken dag det var :) Nuu är det sommar på riktigt!

Jag tror faktiskt det var längesedan jag var så här glad utan någon speciell orsak och det känns riktigt bra måste jag säga, konstigt nog :P haha. Dagen idag har bestått av någon timmes solande i trädgården innan rastlösheten tog över och gräset klipptes istället. Det vart riktigt jobbigt må jag säga (ja, jag är klen), sjukt varmt dessutom. därefter lite annat som måste göras ibland innan det bar av till träningen. En ganska slapp sådan och det var väl tur annars hade vi överhettats. Men om man kollar på vädret så verkade det som vi får lov att vänja oss vid det, ca 20-25 hela veckan ut :) Om det är okej att klaga lite så vill jag bara säga att det kommer bli jobbigt eftersom vi har match både lördag & söndag.
Nu ikväll har det kollats på U21 matchen med en kall cola och lite chips och den var ju en ganska underhållade match så det var kul. semifinal nästa!

Blev även bestämt idag att det blir utgång med Te1a vänner på fredag, himla skoj allt :)
Nejni, nu får det bli några OTH avsnitt innan sängen, ska upp hyffsat tidigt för beachen imon med Carro. För övrigt vill jag bara säga att det knappt känns som jag själv skrivit detta. Känns lite för positivt helt enkelt.

Ni är bäst ♥ (och jag menar verkligen alla mina 5 läsare)
Pusssssssss  

Min arm som ser ut som gummiarmen i Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0