I'm back !!

Jag är nu officiellt tillbaka från en månads paus från bloggandet. en heel del har ju hänt sen dess kan man ju säga.. självklart kommer jag inte ihåg någonting just nu förutom balen men den var iaf väldigt roolig :) Jag var dock sjukt nervös hela dagen innan och ända fram tills vi rullade in framför stora hotellet. Men hela kvällen var jättebra fram till slutet av efterfesten då tröttheten tog över. Maten var god förutom förrätten som var de mest vidriga räkorna jag någongång smakat. På efterfesten dansade vi loss & elsa var helt klart sötast av alla :) meen som sagt, det är ju du & jag som aldrig dansar <3
bilder från kvällen kommer när jag sitter vid min vanliga dator igen!

Idag blir det till att bara va hemma & vila, iaf på dagen. har så fruktansvärt ont i knät efter att jag suttit på en boll igår? kunde iaf knappt sova inatt så är lagom pigg förtillfället. gick dessutom upp tidigt för att ringa vårdcentralen & rådfråga. tydligen ska det vara överansträngt även om det känns som mitt knä isåfall skulle vara lite väl mesigt om det blir anstängt av att bara resa på sig? uuuuuudda! tanten sa iaf att bästa medicinen var vila & ipren för smärtan, så jag antar att vi har min kväll redan där kanske. trist
nejni, nu blir det åter till soffan ;)
Puss på't ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0