Change

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström samtidigt som jag väntar på att Emma & Carro ska komma hit. Vi ska grilla på min Altan ikväll och bara ha det skönt. Känns helt fantastiskt att sommaren verkligen är här nu! Hela dagen har jag i stortsätt solat, först med Carro på Vätterstranden, men det blev ganska snart för kallt så vi gick hem & la oss i min trädgård istället. Mycket härligt och lite färg har man faktiskt fått så allt känns toppen just nu. :)

Midsommarhelgen spenderades i Karlsborg precis som alla andra år. Lika kul & mys som vanligt. Bilder kommer inom det närmaste! Även lite bilder från fotbollskolan ska väl kunna komma upp.

Nu är sötflickorna här ♥
Byeee

Kommentarer
Postat av: Frutt

Du är så söt min vän :)!

2009-06-22 @ 21:12:32
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0