3 dagar kvar...

Heeej alla :)

jag har väldigt svårt för att komma på nått "försnack" så att säga så jag hoppar direkt till att beskriva dagen som har gått. den började med lång frukost till några OTH avsnitt. det är nog något av det bästa som finns att gå upp hyffsat tidigt (kl 10 är väl tidigt?) när man är ensam hemma & kolla på nått bra samtidigt som man äter frukost lääänge! :)
sedan bar det av till skolan där det skulle bestämmas lite till studenten. betalades 300 kr till flak, pynt och frukost samt visades det upp en snygg dans som ska utövas på fredag! nått ni andra kan längta till säkerligen, för jag lär inte komma ihåg hur jag ska göra. Det bestämdes även att TETE3 ska tälta imon utanför H-huset! ska bli riktigt roligt måste jag säga, speciellt eftersom det kommer bli den enda klassfesten vi har på våra 2 hela år tillsammans. riktigt dåligt! får hoppas bara att det inte regnar, för då rinner väl planerna bort dom också. ser ju inte så ljust ut nu minsann...

Nu börjar scrubs, så det får bli lite koll på det innan sängen!
PusssPå't

En bild från Göteborg för ganska längesen,
tyvärr det närmsta jag kom en klassbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0