100

detta blir mitt hundrade inlägg !!
haha, det är ju faktiskt ganska så dåligt med tanke på att jag haft denna bloggen ett ganska bra tag nu, men vad gör väl det?

gårdagen var riktigt seg, sov enda till 2 (!!!) & vart sen hemma hela dagen & sysslade med lite allt möjligt. ganska tråkig dag i sig, men mamma lyckades klämma ur sig en ganska rolig kommentar som livade upp lite iaf :) det var iaf när vi kollade på Sverige - Danmark (som förövrigt var riktigt tråkig & dålig) som hon frågade ifall det var Markoolio som kommenterade matchen? haha. att hon dessutom blev lite småsur för att jag skrattade & tyckte det var dumt sagt "men det låter ju som han", gjorde saken ännu bättre vill jag lova !

Idag ska jag träffa Elli & Frida tror jag minsan, vet inte vad som ska hittas på men som alltid kommer det bli himla kul :) spelar liksom ingen roll om vi är i Turkiet och festar eller ligger hemma på Grundströms ryamatta, massa skratt blir det ändå ;)
PussssssPå't
 

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah sikka tider asså, boda borg vart ju lviet <3333

2009-06-07 @ 22:40:25
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: Jag

haha jag veet! vi borde komma tillbaka i dom tiderna <33

2009-06-09 @ 23:48:57
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: elli

ryamattan ! minnen <3

frida: "pappa kom och lägg dig här med !!"

amanda: "nämen?!"

(L)

2009-06-11 @ 11:58:43
URL: http://ellinorring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0