Nittonde

uuusch, var hos skolsköterskan idag för foten. Inte kul alls, ska inte träna mer än springning & lite lätt på nästan 2 veckor. & sen massamassa inflamationsinsmörjning. och jag ska verkligen hålla detta nu, brukar vara dålig på det annars.
Sitter i skolan nu & har MKU, men det är la knappt nån som är spec insatt i arbetet. vissa ändrar på sitt schema, halvsover eller andra internetaktiviteter :) eller som jag då, skriver blogg.
neej, borde fortsätta med mkun nu. får sluta 45 min tidigare om alla jobbar (haha, låter som dagis ungefär) så det är bäst att börja nu. Har ju nått att längta lite till också, Carro kommer hem till mig sen & så ska vi kolla klart på Sunes sommar. synd bara att godis & annat gott inte ska ätas idag ! :P
Back to work ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0