trettondagsafton?

gick & la mig för sent igår så idag när jag skulle gå upp för att gå till jobbet tog det ett bra tag att komma ur sängen. men jobbet gick bra, fick jobba med Linn så då är det till&med roligt! Lite jobb & mycket snack :) det gillas! Synd bara att det skulle vara veronicamars hela förmiddan just idag, kunde liksom endast se högst 15min. Väl hemma sen så har det smådonats lite, dock inget plugg som jag egentligen borde göra ! det suger lite, men jag har ju faktiskt 2 dagar till så det löser sig nog.
Snart ska jag till willys för att köpa upp alla deras godsaker, sen blir det hem hit igen med Carro & Jessican för en myskväll med spel & massamassa prat!

Nej, got to go!
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0