Torsdag

Jag blev tillsagd att det var dags att skriva ett inlägg nu, så det var bara att göra't ! :)

Igår stod endast två ämnen på schemat (eftersom matten är slut), Mku först & sen Gis. på Gisen hade vi prov, dock ett konstigt sådant eftersom alla pratade med alla & hjälpte varandra. dessutom fick man gärna göra det hemma om man ville ! haha, gött ändå. Gis är ju kanske inte det man har mest koll på liksom. aja, självklart dampade min dator loss efter att jag tryckt på en knapp några gånger för mycket så det var bara att skicka hem alla filer och göra det hemma. trodde jag iaf, det funkade ju självklart inte. men som tur var va Angie en ängel och följde med tillbaka till skolan och gjorde det klart där. sen blev det att åka mot enkelriktningarna med frida ;) till vasas för en snabbisfika. Mycket mys ! ´


varannan torsdag betyder sovmorgon och bara en lektion, detta var en sån torsdag. eller en knapp lektion, var i stortsett bara att gå dit & ta närvaro, säga vad man skulle jobba med för ämne de närmaste veckorna & sen hejdå eftersom det inte fanns en ända ledig dator på hela ED. Så jag följde med Nick till stan, hon var på jakt efter en halsduk men istället blev det fynd på HM. 4 tröjor för endast 160 pengar, det är billigt det ;) Sedan hem igen, spenderade ett antal timmar framför tvn och datorn & sedan iväg igen för en extreeeeeeeeeemt jobbig träning, känns skönt nu dock !

förlåt, jag har inte spec mycket att skriva så det blir bara trams. Men jag har hört att det inte spelar spec stor roll vad som skrivs eftersom man ändå oftast bara vill ha nått att läsa. Så är det för mig iaf ! :)
Nu väntar jag bara på att scrubs ska börja, så är kvällen komplett ! förresten, jag är ledig imon ! glatt !
Pusssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0