Söndagstråk

Vanligtvis brukar jag tycka att söndag är ganska gosiga. sova länge, tv & dator typ hela dan. Men idag funkar inte det där, det är så sjuukt tråkigt. Har hela dagen gått runt & längtat till att maten ska bli klar ! snacka om tråkigt...
Helgen har annars vart riktigt mys !
Var ju ledig i fredags så jag och angie gjorde (lite) nytta & tog lite bilder till projektarbetet. Har inte kollat på dom än men dom blev säkert bra ! :) Vid 4 nångång gick jag mot ekhagen och Carro. Vi lagde mat & kollade på Sunes sommar. Även godisdag den dagen så det blev mycket onyttigt med såklart ! men det är så det ska va tycker vi! Sen åkte vi ner till filmstaden där vi skulle på premiären av Benjamin Buttoms otroliga liv. den var väldigt bra faktiskt, och sorglig, så några tårar föll allt i slutet. haha, men det finns ju knappt en film jag inte lyckas lipa till nu för tiden.


Lördagen började med några timmars jobb, väldigt lite att göra så det va lugnt ! och lite pengar är ju alltid nått? Angelica slutade från sitt subway halv 6 så vid 7 var vi påväg till Nick i bonneland ! efter lite incidenter på vägen dit med massvis med skratt kom vi iaf fram. Där var redan några av Nicks flickor & ramsin, emil, joel och jeff kom samtidigt som oss. ;) Det spelades spel litegranna annars mest prat & såntdära i sofforna. mycket bra kväll allt, synd bara att katter finns. vid 12 klarade inte jag mer så jag & angie packade in oss i bilen igen & åkte till mackedonken för lite nattmat! mycket gott & välbehövligt, även om det var extremt kallt därinne. Hade kameran med mig men det betyder ju inte att jag tog några bilder tyvärr. synd...

Vaknade iaf idag med en allergibakfylla skulle man väl kunna kalla det ? som tur är har det nästan gått över nu. annars hade det blitt jobbigt ikväll med fotbollen ! Som sagt har jag ju inte gjort ett piss idag sen jag vaknade vid 11. drömde cpiga drömmar om att jag var med i 2a världskriget med stridselefanter & tomtar ? liknade mer ett paradnummer, bara det att det var på blodigt allvar.
kvällen tillbringas i tipshallen, får hoppas att foten håller och att det är kul denna gången ! :)
PussPå're

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0